U kunt zich wenden tot het NRO-secretariaat om een klacht te melden.

Klachten- en geschillencommissie

Uw osteopaat hoort het uiteraard graag als je tevreden bent. Helaas kan het ook voorkomen dat het niet geweest is zoals u had verwacht. Dan is het zowel voor uzelf als voor de osteopaat prettig om dit met elkaar te bespreken en tot een oplossing te komen.

Bespreek uw klachten altijd zo open mogelijk met uw osteopaat. Alleen wanneer u uw klachten kenbaar maakt kan uw osteopaat hierop inspelen. In verreweg de meeste gevallen leidt een goed gesprek tot een bevredigende oplossing.

BEZOEK

MAANDAG            08:30 – 18:00
DINSDAG              08:30 – 18:00
DONDERDAG       08:30 – 18:00
VRIJDAG                08:30 – 18:00

PRAKTIJKGEGEVENS

GEDIPLOMEERD (IAO 2007)
GEREGISTREERD NRO (NR. 362)
KvK 27309342
AGB 90035492
NL83 RABO 0139418407